22 idag.

TIDSINTÄLLT INLÄGG!


GOD MORGON!

Hur mår alla idag? Hoppas att ni har det bra och varmt där ni befinner er, själv mår jag väldigt fint eftersom det är min dag idag. TJUGOTVÅ ÅR FYLLER JAG, vilket i mina öron tar mig ett år närmare pensionen - inte kul.
Tjugotvå år är egentligen ingenting, det är ju jätteungt men är det något jag önskar denna dag är det en pause-knapp så jag slipper åldras och bli ett år äldre nästa sommar!

Vad ni än gör och vart ni än befinner er önskar jag er en fantastisk solig och varm dag på min födelsedag! Klart alla ska få fira dagen med mig :) Snart åker jag till Stockholm där en fest väntar. Väldigt mycket folk är inbjudna och jag kan inte förutse hur denna kväll kommer att sluta! Min högsta önskan är att Lil Wayne kommer med tårta och sjunger för mig men det är väll för mycket begärt?

Vi hörs imorgon när jag har vaknat till liv och när ångesten är tillbaka. PUSS!

                              Förra året firade jag min födelsedag nere i Melbourne.
               




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0