Mot helgens äventyr!

För tillfället sitter jag på bussen på väg neråt i Sverige. Jag ska ha en helhelg med min kära barndomsvänner -Shillan, Mahabad och Sandra. De befinner sig redan på plats i Jönköping och pga jobbet är det lilla jag som kommer dit sist. Att denna helg skulle komma så snart kunde jag bara önska, sist vi fyra kunde matcha in en hel ledig helg tillsammans var nog två år sedan(!?).
Jag anländer framåt kvällskvisten så det blir en lugn kväll med massor av tjejsnack och mys hemma hos Mahabad. Imorgon går vi upp skapligt för att ta del av dagen så mycket som möjligt och fram tills jag kommer in hit och uppdaterar önskar jag er en jättetrevlig fredagskväll.
Puss
 
                
                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0