Middag för tre.

Godkväll!

Jag kom precis hem från en trevlig kväll nere på stan. Efter jobbet tidigare idag mötte jag upp Haddis och Isa för en middag vid bargatorna här i stan. Vi satte oss vid Grappas uteservering med god mat, dryck och massssoor med snack! Efteråt tog vi en lång promenad runt hela stan och bara njöt av det halvfina vädret. Imorgon är det redan onsdag, vilket betyder två dagar kvar tills helgen är här! Petter spelar på ett uteställe här imorgon också med sitt gäng, orkar man gå och titta när man ska upp halv sex dagen efteråt?

Nu måste jag hoppa i säng om jag ska hinna få lite sömn tills imorgon, godnatt! Imorgon kommer lite bilder från helgens utgång!
Puss 

                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0