Sol, bad och glass!

Hej bloggen!

Igår gick jag igenom veckans sista arbetspass på jobbet och idag slutade jag dessutom två timmar tidigare! Varje vecka har jag ett tidigt pass inlagt på mitt schema och den här veckan råkade det hamna på en fredag! Jag ska verkligen inte klaga, det var soligt väder ute, helgen väntar och min man kom hit och hälsade på - det går bara att älska allt. 
Vi hade bokat in en dag på stranden tillsammans med sommarens första dopp. Det är faktiskt lite konstigt att jag inte har badat någonting än, jag som älskar vattnet! Vattnet var lite kallt men det var så skönt och bara simma runt och plaska :) Efteråt gick vi och lade oss på gräset och solade i några timmar tills solen nästan hade försvunnit.
Mot kvällen åkte vi och käkade mat innan vi kom hem och deckade framför tvn. Man är helt utmattad efter en dag på stranden och i solen så det fick bli en tidig kväll igår!

Nu har vi precis ätit en sen frukost, snart ska vi ut och äta glass och sedan åker vi till stranden igen. Idag tar jag med kameran ner så jag får fina sommarbilder från dagen. Vi hörs lite senare!
Puss

                                                              Efter kvällsdoppet igår.
                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0