Inte bra.

Mitt senaste inlägg skrev jag när jag trodde att jag skulle åka och jobba och just nu stämmer den inte alls in på hur det slutade. Jag fick 45 minuters sömn inatt pga att det gjorde så ont i min kropp. Under den korta sömnen hann jag vakna av att det drog till i bröstkorgen när jag andades och det höll mig vaken resten av natten.

Jag gav inte upp när klockan ringde sen utan tvingade mig upp ur sängen för att försöka ta mig till jobbet. Kroppen stod spikrak och jag kunde knappt röra mig. I bilen ser mamma hur ont det gör på mig och ber mig stanna hemma en dag till. Det gör riktigt ont idag och jag förstår inte vart all smärta kommer ifrån, det gick så långt att jag började gråta för att det gjorde ont när jag andades.

Nu, efter en dag hemma i sängen mår jag helt ok. Det gör fortfarande ont i kroppen men jag SKA till jobbet imorgon. Jag orkar inte med en dag till hemma, det är nästan så att jag saknar jobbet lite.. Nu ska jag äta min första måltid för dagen, vi hörs!
Puss
                    
                                                                       Bild från Hayky.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0