Hej sol!

Godmorgon!

Hur mår alla idag? Jag var ute hela dagen efter jobbet igår och tog del av det fina vädret. Idag mår jag helt OK för att vara mig och tisdag. Måndagar och tisdagar är de värsta dagarna för mig eftersom tiden aldrig verkar vilja gå på jobbet.

Vid 16-tiden igår kom en kompis och plockade upp mig för middag nere på en uteservering i stan. Efteråt gick vi och tog en glass vid vattnet nära där jag bor och satt där i några timmar och bara pratade och njöt. En miniresa hann vi planera in till Jönköping också. Det blir jag och mina tre barndomsvänner som åker och umgås med varandra i några dagar! Jag längtar så mycket efter att få umgås med oss bara vi fyra :)
Lite senare åkte vi in mot stan igen för att möta upp några andra vid ett café där vi spenderade de sista timmarna av kvällen. Vädret var underbart igår och det var massor med folk som valde att kvällsfika.
Nu måste jag springa till jobbet.. typ.. Vi hörs lite senare!

                                                        Mina älskade barndomsvänner.
                   
                    


UPDATE!
Jag gick hem tidigt imorse från jobbet, har gått och fått som kramp i min arm och kan inte lyfta eller höja den. Det har varit så i några dagar nu men jag har alltid tänkt att det går över. Idag var det ännu värre när jag skulle börja arbetspasset så det gick inte att jobba. Jag måste gå och kolla upp detta för jag inte ha så här ont mer. För övrigt mår jag allmänt dåligt i kroppen, har inte ätit så bra de senaste dagarna heller. Usch, vill verkligen inte bli sjuk.  
Vi hörs när jag mår lite bättre, ska försöka äta något nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0