Min födelsedag!

Hej allihoppa!

Jag har precis kommit hem efter en fantastisk helg i Stockholm. Igår tog jag tåget dit för att fira mig och min kompis som fyllde tidigare i veckan. Hennes pojkvän hade ställt till med en överraskningsfest/grilldag för henne dit alla gästerna var inbjudna till.
Dagen var fylld med överraskningar och presenter och när de flesta var samlade började hela firandet av oss! Föräldrar, barn, vänner, bekanta, pojk/flickvänner - alla inbjudna kom från olika håll men hade mig, min kompis eller hennes pojkvän som gemensam vän. Vi blev runt 50 personer som var där och njöt av dagen och varandras sällskap.

Maten som serverades var supergod och oändlig i sina varianter och smaker. Det bjöds bl a på olika typer av kött, potatis, bröd, sallader, röror, såser, godis, snacks, tårtor, grillade majskolvar, grillade marschmellows och maaaaassor av alkohol. Listan kan göras längre maten tog liksom aldrig slut.
Efter matpauserna spelade vi kubb, gick tipspromenad, var med på tävlingar/partävlingar och massor av skratt tillkom hela tiden. Jag och min pojkvän var duktiga och vann första partävlingsronden, yeey! Mot kvällen efter sju timmar firande utomhus avslutade vi kvällen hemma hos en kompis med "eftersnack" och mer mat (vi hade inte fått nog av det än, haha!).

Födelsedagen slutade framåt morgonen efter en underbar kväll. Jag fick umgås med de jag önskade (dessvärre fattades några av er), fint väder och fina presenter. Jag vill också tacka allihoppa igen för alla hundratals fina gratulationer jag fick av er igår! Det kan tyckas att ett grattis bara är några få bokstäver men med tanke på hur många som önskade mig det, förgylllde det min födelsedag ännu mer ♥
Ni är bäst!

           Jag lovar att det kommer upp bilder här inom kort, måste bara ladda upp de.
                                                           Titta in lite senare!
                                              Tills dess får ni en födelsedagsoutfit. 
                 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0