Fikadags!

Arbetspasset idag gick riktigt bra. På morgonen och ända fram till lunch inventerade jag och min arbetskompis och scannade av alla kläder i vissa klädgångar! När vi kom tillbaka från lunchen fortsatte vi med det vi brukar göra om dagarna - att packa kläderna och tiden gick förvånadsvärt fort.

Nu sitter jag med Kystan och Linn nere på stan och fikar/äter middag! Det känns som det var år och dar sedan vi var samlade. Vi har hur mycket som helst att prata om och känner jag oss rätt kan det bli en sen kväll, därför önskar jag er en fortsatt trevlig onsdag! 
Puss 

                                                                   My young ladies!
                                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0