Dear Winehouse.

Nyheten kom till mig när jag satt och åt på en restaurang igår kväll. Amy Winehouse hade gått bort. Vi blev alldeles chockade över nyheten och förstod inte vad anledningen kunde vara men förstod senare ganska snabbt att det inte fanns mycket till alternativ till orsaken.
Det var visserligen ett väldigt bra tag sedan man hörde något nytt från den sångerskan men oh så bra hennes senaste album (Back to black) var! Jag lyssnade på den jämnt när den kom ut och det är synd att en sån bra sångröst nu har försvunnit från musikvärlden.
Å andra sidan tycker jag samtidigt att det är ofattbart att hennes tunna lilla kropp har klarat av så mycket alkohol- och drogintag som den har. Hon må vara en stark kvinna som har hållt ut länge och både inom musiken och med sig själv.

                                                           Må Amy Winehouse vila i frid. 
                          Vi får hoppas att detta var ett medvetet beslut (korkat beslut dock)
                                                              pga all press kring henne. 

                                                          Rest in peace Amy, 1983 - 2011

   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0