Busy week!

Hejsan!

Hur mår ni? Jag märker hur jag mer och mer tar avstånd från bloggen. Inte alls bra! Och den här gången skyller jag faktiskt på det gamla vanliga - jobbet, sommarvädret, familjen, vännerna och pojkvännen. Nu verkar det dessutom inte bli så jättebra väder mer så då kommer jag ha mer tid för er.
Idag drog veckans första arbetspass igång med en väldigt hektisk dag. Alla får lön och massor med modenyheter ska ut i H&M-butikerna, har sett massor med snyggt som jag ska springa och jaga efter i veckan! Jag ber er att hålla utkik efter det senaste där, höstsäsongen drar igång när som helst.

Den här veckan har jag en hel del att göra efter jobbet - mest handlar det om att shoppa och umgås med vännerna men det är kvalitétstid som behövs för mig just nu. På fredag efter jobbet åker jag dessutom på en liten mini-semester, mer om den senare. För övrig mår jag helt OK, lagom om allting liksom. Nu ska jag ut och handla mat, är värd lite skräpmat efter snart en hel sommar på ett krävande jobb som H&M :)
Puss

               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0