Avsked.

Godmorgon!
Vi sov ut ännu en dag här i Jönköping. Gårddagen började med en runda inne på ett köpcentrum som heter A6. Jag hoppades på att kunna komma hem med någonting fint men nu börjar höstkollektionerna ta över butikerna och det är jag inte riktigt redo för än. Så det blev inget.
Mot kvällen var vi hemma hos Mahabad och käkade och gjorde iordning oss för kvällens utgång. Vi gick till ett ställe som heter Twin city, som är en uteservering/restaurang/nattklubb - allt i ett. Det var fullt med människor där hela kvällen och vi fick tränga oss igenom alla för att komma till dansgolvet.
Det var riktigt roligt, vi skrattade åt allt möjligt och hade det alltmänt kul med varandra. Efteråt mötte vi upp två killkompisar till oss för ett nattmål utanför stan.
Kvällen slutade med att alla sov hemma hos Mahabad. Det var vår sista kväll tillsammans så vi stod över sömnen och satt uppe och snackade hela natten/morgonen.
Sandra sitter på sin buss tillbaka till Karlstad just nu, snart väntar en sen frukost innan det är dags för mig och Shillan att ta bilen till Eskilstuna.
Jag vill verkligen inte hem, önskar att helgen aldrig kunde ta slut. Imorgon är jag tillbaka på jobbet och dagsrutinerna igen men snart återförenas vi igen, det kan jag lova!
Jag älskar mina tjejer mer än allt här.
Vi för alltid. ♥

Jag lekte med den sötaste hunden någonsin i lördags! Ville bara krama och pussa honom hela tiden. Ska nog sno hem honom nästa gång.
    
    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0