VS FS.

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!

Jag satt helt mållös igår när jag tog min paus och tittade på showen. Varje år överraskar de en med nya, fantastiskt fina kollektioner och i år var inget undantag. Man vill ha allting änglarna har på sig, tänk att få möjligheten och få bära ett set från modevisningen? TÄNK!

Jag skulle, i princip, göra vad som helst för den möjligheten för det är verkligen en dröm (som jag säkerligen delar med många många unga tjejer/kvinnor runt om i världen) att få göra. 
Jag längtar redan tills nästa års modevisning!

                 Här är lite bilder från showen, Victoria Secret Fashion Show 2010:
              
               
              
              
               
              


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0