Vi ska till..

Kära läsare, nu har ni väntat alldeles för länge på min kommande resa men NU! ska ni får veta vart vi bär av i veckan.

Det spekulerades om London, Madrid, Venedig, Milano, Paris eller bara köra på ett enkelt och smidigt resemål till Göteborg eftersom vi aldrig kom fram till något. Till slut så blev det Italien.

Jag och A åker till Rom nu på fredag för en liten weekend på tu man hand (säger man så?). Ingen av oss har varit till Italien tidigare och det var väll även därför vi valde det, så vi kan upptäcka något nytt tillsammans :)

Åh, jag längtar massor tills vi åker, vi har kollat upp vädret under tiden som vi kommer vara där och det sträcker sig uppemot 12-14 PLUSGRADER!
Jag skrek till när jag såg små solar och temperaturerna visas, så många plusgrader har jag inte varit med om på länge och därför tror jag att det kommer vara som sommar.

Jag inbillar mig att jag kommer kunna gå runt i tunna kläder, brillor och glass i handen utan att frysa. Sjukt, jag vet.
Jag hoppas att solen steker på och alla människor syns till på uteserveringar eller liknande.. Åh, det skulle vara min högst önskan!

                                    Det är bl a här vi kommer vara/tas oss till:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0