#&

Ooooj, vilken sömnlös natt jag var med om igår. Jag tror att jag lyckades slockna vid 03:30-tiden efter att en liten olycka hade slagit till. Jag råkade inte ut för någonting men jag mådde så dåligt över personen (nästa spyfärdig) som gjorde att jag inte kunde somna om.

Vilken tur att allting gick någorlunda bra igår. Usch, stackarn.. Idag lägger jag inte lika mycket tid åt plugget, ska ner mot stan strax och byta massor med julklappar åt mig/andra och sedan göra ett bankärende. Äntligen har jag anledningar till att ta mig utåt i världen och friska luften, får panik här hemma snart.

UPDATE!
Nu är jag tillbaka från stan, inte långt kvar tills jag ska iväg igen. Vilket kaos det är på vägarna, man kommer knappt fram med bilen. Under tiden jag var nere hann jag med och vara vittne för två lastbilar som satt fast i snön och som skapade oändliga bilköer.

Jag visade ju er mina två senaste ringar för några dagar sedan men hur kan jag ha glömt två andra som jag fick i julklapp av mamma? Dumt av mig. 

          Ringen med turkos kula och vingringen längst fram är julklappar från mor.
                                             Tack världens bästa mamma ♥
                
            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0