Drop your trees.

Hallå där!

Ni fattar vad som har hållitt mig upptagen hela dagen - ja, det är skolböckerna! Måste erkänna att trots min grymt stora lathet/seghet i kroppen idag gick det väldigt bra. Jag har fått en del nerskrivet och inprintat i huvudet så nu ska det bara fyllas på på frågorna.

Mor "kastade" ut julen tidigare idag. Jag led när jag såg allt mys försvinna, det är ju så fint med all dekoration och julgranen med ljus och glitter i. 
Nu börjar tre månader av depression och ångest för det är just vad årets tre första månader känns som. 
 
I år körde vi på en riktig julgran (för första gången) och det fick vi resultat på när den skulle kastas. Man kunde bokstavligen peta på en barrkvist och så föll allt barr ner på golvet.

Jag har verkligen världens flyt med plugget så jag tror att jag, självmant, beger mig tillbaka och skriver lite. Man får ju passa på... 

                 
                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0