Hej Sture!

God kväll!

Gårddagen slutade sjukt roligt, vi skippade Streetstar efter massor med "kanske'n och istället festade jag med några vänner i Sthlm och mötte sedan upp min man och hans gäng nere på stan.
Jag har ju alltid otur i något, även denna gång med att min mobil dog precis när jag kommit fram till Stockholm vilket gjorde mig okontaktbar hela natten och kunde därför inte få tag på resten av tjejerna som vi skulla möta upp. Typiskt.

Vi var på Sturecompaniet, kön var oändlig men efter tjugofem minuter lyckades vakten flytta på kömassa och släppa förbi mig in till de andra, vi missade helt och hållet kassörskan och id-kontrollanten som stod mitt i trappuppgången och ledde till att vi inte betalade något.
Bra koll på de, tack Sture :)

Jag hade aldrig varit där tidigare och gud var roligt vi hade det tillsammans! Det var massvis med folk, för mycket om jag ska erkänna så man inte kunde röra på sig, man kunde nästan ge upp danshoppet eftersom det inte fanns någon plats för sånt.

Jag fick massor med kommentarer igår om min outfit/utseenda av alla möjliga människor, tack så mycket för det :)

När vi kom hem någon gång efter 03-tiden, var jag inte alls trött utan rastlös och tittade på de två första avsnitten av Jersey Shore 3 och tvingade min man att vara uppe med mig.
Ni som inte har sett den nya säsongen och som gillar Snooki, Pauly D, Vinny och co, bör se asap!

Detta hann vi med innan mobilen dog: 
              
                   
               
                  
              
               
             





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0