God kväll

                
Boken jag måste läsa igenom tar all min tid fast jag knappt hinner läsa något från den. I övermorgon ska den vara utläst och ett seminarie om den väntar.

Idag var jag i skolan och hade föreläsning om "Paris under omvandling" men vår kära (och hittills favoriten) lärare. Hon är så bra på att föreläsa om ämnet, alla sitter helt intresserade och lyssnar.

Efteråt, när jag vara tillbaka i stan igen mötte jag upp Shillan för ett tag och umgicks med henne.. Nu tvingas jag vara hemma i några timmar, för bokens skull. Senare ikväll kommer min man hitåt och vi ska bl a leta resor. 
 
Ja, vi ändrade oss.. Det blir nog inte London eller vi vill kolla runt om vi inte hittar något roligare ställe att dra till. Jag tror vi åker redan nästa vecka! Panik med så lite tid kvaaar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0