Bråttom, bråttom!

Hej.

Jag ska strax sticka iväg för en fika med några vänner, har setat med "Madame Bovary"- boken nu i några timmar och läst.
Jag blir så sömnig av att läsa böcker på dagen, det är nästan så att jag vill lägga mig ner och sova efter några kapitel.. Perfekt sömnmedel för mig om jag inte kan sova om nätterna.

Imorgon har jag några timmar i hörsalen att åka och lyssna till och efter det blir det förmodligen lite shopping innan jag fortsätter med boken. På torsdag ska den nämligen vara utläst.

Under hela helgen har jag kollat upp resor till Europa och hittat en del, det lutar åt London men jag känner att jag vill kolla runt lite mer så jag inte missar världens bäst prisdeal till något annat land.

Har ni något bra förslag eller en bra resesida ni rekommenderar?
Gud vad klockan rinner iväg, nu måste jag springa! Vi hörs ikväll ♥

               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0