Resumé

Hej!

Söndagar må vara en seg dag, så kallad vilodag, men det är helt sjukt vad överdrivet segt och långsam denna söndag går! Jag får panikens panik när timmarna krymper förbi och när alla tusentals sysslor man trodde skulle ta upp hela dagen går på någon timme.

Inflyttningsfesten hos Danne och Gustav igår var jättetrevlig och mysig. Vi var runt 20-25 st inbjudna för att se slutresultatet på grabbarnas nya lya.. Stackars killar som jobbade till sent innan bara och kom därför sist in till deras egna fest.  

Det blev sent igår, klev innanför dörren vid 03.30-tiden och slocknade till ett godnattsamtal. Jag drack inte igår eftersom jag körde men jag känner mig överdrivet trött och hängig.. Det måste vara pga dagens dag, man har ju allmän ångest på söndagar.

Jag glömde bort och ta bilder igår men ska försöka få tag på några från annat håll :) Nu längtar jag massor till StreetStar 2011 med bl a dessa som sällskap.
              
              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0