Drar nu!

Hej!

Jag är klar med all plugg för idag efter att ha setat med det i 7h! Det är fredag och jag förtjänar lite ledigt efter fyra dagars intensivplugg. Snart kommer Haddis och Isa och hämtar mig för att sedan ha fredagsmys och ett sent julklappsbyte.

Jag ska verkligen bara koppla av nu med de och njuta av lite ledighet, det behöver jag verkligen få göra. Vi hörs igen lite senare inatt eller tidigt imorgonbitti innan jag går tillbaka till plugget. Tills dess får ni ha en underbar fredagskväll allihoppa :)

                                                         Så här ser jag ut ikväll:
                  
                 
                  Halsband med ringar i: H&M
                  Blus: Monki
                  Cykelbyxor: Gina Tricot
                  Strumpbyxor: H&M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0