Best of Lil Wayne

Kära läsare!

Ni vet min enormt STORA KÄRLEK till rapparen Lil Wayne? Good! Jag satt och tänkte på det alldeles nyss och ett sånt fan av honom som jag är borde jag väll ändå tillägna lite tid åt honom här på bloggen och dela med mig av mina favoritlåtar till er? 

Jag har så sjukt många favoritlåtar med honom men jag kan dela upp inläggen lite och plocka fram de minnesvärda. Jag tycker det är viktigt och ha någon förebild/artist/tv-profil som man beundrar eller ser upp till.

Det jag tycker om med Lil Wayne, är hans engagemang för musik, hans ovetande om vad andra tycker om honom, hans hårda arbete bakom alla album och låtar. Han gör allt för att få fram sitt budskap i sina texter och nå ut till de som tycker detsamma som honom. Och det gillar jag.
Att han är riktigt het är bara förnamnet :)

Gamla som nya, här har ni några: 
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0