Studymode ON.

Igår började det nya året och därmed slutar mitt "jullov" för i år. Från och med igår fram tills den 18/1 är det bara mat, sömn och skolböcker som gäller för mig. For real.
Mina pauser kommer minimeras till några minuter under min uppsatta pluggtider och nöje (umgås med vänner, hänga vid datorn, shoppa, ect) får jag utnyttja under mina planerade/bestämda dagar.

Jag ska vara hård mot mig själv nu för att jag lyckas med det så bra. Det är sjukt mycket analyskrivningar i det  som jag helst av allt vill slippa göra om efter kursens slut.

Som jag nämnde tidigare kommer bloggen inte prioriteras så högt upp under den här månaden, mycket tidsinställda inlägg kommer publiceras men det ska nog funka för det :)

Så.. Frukost NU! och plugg EFTER!


             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0