SALT.

Jag var och vinkade av min man för en stund sen, han åkte tillbaka för jobb men vi ses om inte alltför länge igen. Jag kände mig lite som en mamma när jag vände mig om och tittade när bussen åkte: "Kommer han iväg nu?, Åker bussen eller?"

Han verkade ha känt samma sak om mig och tittade tillbaka och gjorde klartecken med att vinka.. Haha, vi är såna nördar ibland men jag älskar det.

Idag är jag ledig från skolan och det känns behöveligt, är riktigt seg och allmänt trött i kroppen. Kallt är det också.
Idag känner jag för att ta tag i saker som legat och väntat på att bli gjorda och det ska jag fixa nu fast i min egna takt. Inget stress idag.

Imorgon åker jag tillbaka till skolan igen för ännu en italiensk och fransk modelektion men innan jag börjar med något ska jag leta resor och hotell ute i Europa, det bestämdes att det blir en resa någon dag i Februari. Jag längtar massor till att få komma bort från Sverige i några dagar och se lite nya saker.

Angående filmvalet igår så blev det jag som fick bestämma film! Jag valde SALT med Angelina Jolie och den var rätt bra, väldigt mycket action kring henne. Hon är en riktig fighter i filmen!


                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0