Resan är bokad!

Hejsan!

Jag var för trött igår natt för att uppdatera härinne. Vi var i skolan och i Stockholm hela dagen igår för att ha vårat Seminarium om "Madame Bovary"-boken och sedan belönade jag och Antonella oss med en tur på stan och en matbit.
Jag är i Stockholm väldigt ofta men jag tror att det var igår som det var första gången på det här året då jag verkligen gick runt på stan och "var där". Det är duktigt för en impulshandlade kvinna :)

Seminariet gick bra och nu när jag är klar med den boken väntar en ny bok och ett nytt seminarium den 9/2. Fram tills dess har jag inga lektioner och jag har ju berättat om att jag planerade en liten resa i Europa - igår bokade vi biljetterna.

Vi satt verkligen hela kvällen och letade efter hotell, flyg, resemål, allt ni kan tänka er som man söker efter innan man beställer resan.
Det finns ju hur mycket som helst att leta efter och efter ett tag blir man rätt uttråkad och vill bara få det gjort. Nu är det det och nu kan min man och jag bara invänta datumet (nästa helg) och sedan är vi iväg!

Jag ska hålla ut lite till med vad vi slutligen bestämde oss för för land, tills dess kan ni väll gissa? :)
Ledtråd: Europa.


Kommentarer
sandra

Barcelona eller venedig eller rom?

2011-01-28 @ 12:45:04
Linda

Men Amie....

Sverige ligger också i Europa...

;)

2011-01-28 @ 13:33:03
URL: http://linduz.blogspot.com
Amie

Ja, det fattar jag :) Menar att det är någonstans i Europa. Inte Asien, Australien, Afrika etc - Europa :)

2011-01-28 @ 13:37:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0