NEW YEARS EVE '10-'11

ÅH, HER-RE-GUUID VILKEN NAJT!

Nyårsafton igår började med noll förväntningar och slutade hur underbart och roligt som helst. Jag ska försöka dra igenom kvällen väldigt kortfattat, ingen orkar läsa en uppsats om ett nyårsfirande dagen efter allt stå-hej.

Kvällen började med att jag tog mig till Stockholm där grabbarna väntade på mig hemma hos min man så vi kunde fördricka och tåga tillsammans tills Gustavs fest vid KTH.
På vägen till Gustav mötte vi upp Sandra som också var bjuden dit och skulle hänga med oss.
Festen höll till i en jättefin lägenhet i ett höghus på tjugo våningar (vi befann oss på våning 13) där de hade ordnat med champagne, fyrverkerier och en stor buffé av plockmat med allt man kan tänka sig.

Vi hade det riktigt trevligt med alla andra inbjudna och firade sedan in tolvslaget uppe på takterassen med hela höghusets hyresgäster. Det var FULLT med människor däruppe när vi klev ut och utsikten skulle jag kunna betala för. Heeeeela Stockholm stad hade vi under oss och alla raketer syntes från hela stan.

Vi hade planerat att spendera hela kvällen tillsammans där i höghuset men runt 02-tiden drog jag och grabbarna en impulsutgång på Berns som jag kunde ha hoppat över. Det var inte snålt med människor men musiken var inte den bästa när vi kom dit och det gör mycket för mig, speciellt på nyår när man vill maxa som aldrig tidigare.

Kvällen slutade allvarligt kallt och segt vid 05:26 hemma hos min man. Ååh, vad jag längtade efter hans säng efter att skorna hade dödat min fötter en hel natt.

Jag är mycket nöjd med mitt nyårsfirande och jag hoppas att min familj, mina vänner och alla andra därute hade en lika trevlig kväll. Nyårsafton börjar bli så överskattad så man ska nog sikta in sig på att spendera den med de man älskar.

TACK ALLA NÄRA OCH KÄRA FÖR ETT UNDERBART 2010.
NU VÄNTAR ETT NYTT ÅR MED HELA NYA UPPLEVELSER OCH FRAMGÅNGAR




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0