Last day tomorrow.

Hej.

Kom precis hem från en vistelse hemma hos Linda tillsammans med Sanna och Maja. Vi hade planerat en återträff för lite mys, snack och en titt på Astrid som hunnit bli tre månader gammal.
Linda har blivit mamma och är så bra på det hon gör, för att inte tala om hur söt liten dotter hon har fött.
Sötaste ungen jag sett på länge..

Idag har planerat att bli klar med plugget - ikväll/inatt bara jag inte måste sitta med det imorgon också, då vill jag helst bara kunna finslipa på det.
Jag ska verkligen försöka med det och därför borde jag börja med detsamma, all tid är guld värt just nu.

Önska mig lycka till.
Vi hörs! ♥ 
                        Astrid för några månader sedan, bilden är snodd från Lindas blogg.
                                 



Kommentarer
Linda

Tack Amie, vad gullig du är!



Hade nästan glömt bort den bilden, vad liten min stumpa var då! <3



Kram på dig!

2011-01-08 @ 20:02:55
URL: http://linduz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0