Kortet är klipppt men..

Jag fick den bästa kommentaren över telefon om mitt tidigare inlägg. "Jag skrattade när jag läste din blogg förut. Varför ljuger du? :)"

Jag ljög inte, kortet klippte jag på riktigt men inte för att att jag ska sluta impulshandla kläder och smycken utan för att kortet inte fungerar längre.
I snart en månad har min kortremsa gjort sitt och jag har, på riktigt, känt mig handikappad när jag inte kunnat handla i vissa butiker, bett vänner och handla åt mig, överfört pengar till olika konton för att kunna få ut kontanter.

Det har faktiskt lett till att jag inte har kunnat impulshandla lite mycket eftersom jag nästan alltid har varit tvungen att ha någon med mig som kan "köpa ut" saker åt mig. Igår fick jag hem det nya kortet så nu är "back on track" igen :)

Nog om mitt lilla skämt, nu ska jag iväg och träffa lite vänner för fredagsmys, är riktigt godissugen så det ska jag iväg och inhandla först. 

Ha en underbar fredag! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0