JAG.ÄR.KLAR!

OMG!!..

Jag sitter i skolan och har precis skrivit klart båda min arbeten. Hemtentan och Filmanalysen ska in NU! Jag är så glad att det är över (förhoppningsvis) men måste erkänna att jag inte känner med helt nöjd med den ena. Hoppas verkligen den räcker till ett godkänt.

Min man är på väg hit nu, jag har varit utan min plånbok sedan nyårsnatten.. Slarviga jag glömde plånbok, skor, ipod touch och säkert något annat viktigt hemma hos honom..

Nu orkar inte jag inte skriva något mer, mina fingrar har hetsskrivit sedan 10:30 imorse så om det är något stavfel i detta korta inlägg får ni ursäkta.

Jag laddar upp med en bild senare under dagen på min outfit. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0