JAG.ÄR.FRI!


Vilken helvetesmorgon jag har varit med om, när jag trodde att min morgon skulle börja i lugn slutade det med tågförseningar och att jag blev sen till tentan.
Jag vet att många har det sagt det förut men JAG HATAR VERKLIGEN SJ!!!

Just idag, när jag har den sista tentan på ett tag. Just idag när jag ska åka ett tidigt tåg till Stockholm. Just idag var tågen tvungna att ställas in och skjutas upp till en ny tågtid så att jag inte hann till skolan i tid.

Jag sprang som en tok från tåget, tunnelbanan och ända fram till skoldörren i hopp om att vinna lite tid till tentaskrivningen. Tentan gick bra, det kändes rätt bra när jag klev ut från salen men jag ska inte säga alltför mycket.. Jag har oftast oturen på min sida så jag väntar nog på resultatet.

Det känns så skönt nu att min "18-dagars-intensiv-plugg-period" är över! JAG KAN INTE FATTA DET! Förstår ni vad det innebär? Min blogg kommer blomma framöver, jag kommer blomma och jag får äntligen umgås med familjen och vännerna igen utan att känna stress inför tentor.

Jag planerar även en miniresa till något land i Europa för det förtjänar jag stark så som jag har slitit för skolan.. 
Jag är kvar här i Stockholm i några timmar till men vi hörs lite senare ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0