"Jag lever primitivt".

Jag var tvungen att komma till datorn för en pluggpaus. Sedan klockan 13:30 har jag setat i köket, i min ensamhet och skrivit. Jag klarar inte av när det blir alldeles för tyst här hemma, speciellt när jag var själv här tidigare.

Så nu laddar jag upp med lite fartfylld musik innan jag måste bege mig tillbaka. Jag kommer nog hinna klart med min deadline för idag och förhoppningsvis komma in med ett till inlägg för er.
Ni är så söta alla läsare när jag ser att ni finns härinne varje dag fast jag uppdaterar så sällan. Jag lovar, efter den 17/1 blir det ändring på bloggtorkan med massor av bilder, modetips etc.

Detta är en utav favoriterna. En aning gammal och sönderspelad låt för mig nu men älskar den så mycket: 
    
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0