Hi, my name is Kors. Michael Kors.

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!
Jag hittade en grymt bra app till Iphone, Ipod touch & Ipad häromdagen om mode, i detta fall om årets modevisningar från olika designers.

Jag hann bara se Michael Kors Spring/Summer collection 2011 innan batterierna svek mig. Det gjorde ingenting för det Michael kommer att leverar i år är underbart vackert och hans kläder höll i sig i timmar inom mig. Jag blev inspererad och längtade genast till sommaren.

Hans kollektion förväntar sig säljas för en billion dollar, helt sinnes! En enligt style.com skrivs det att han också ska få sin egen tv-show! Michael, här har du din första tv-tittare.

Kollektionen är, enligt mig, väldigt enkel, klar och klassisk. Det behöver inte krånglas till hela tiden på kläder (hur sjukt snyggt det än är med att mixa&matcha) utan här passar verkligen uttrycket: "Less is more", perfekt in på desginerns kollektion. 

                 Här är några enstaka utdrag från Spring/Summer-kollektionen:
                                                              
                                

                                
                                
                               
                               
                                
                               
                               
                               

Ni som inte har sett den, klickar här! och låter erfå njutas av Michaels mästerverk. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0