Hatar SJ!


Bild från: Hayky.

Hej.

Jag och min man kom hem sent igår pga SJs, enligt de, smarta idé med att ställa in ett tåg och sedan tro att tågtiden efter ska räcka med ett korttåg. Hur dum får man vara? De har inte förstått att när man ställer in ett tåg är nästa tåg dubbelt så mycket med människor.
"Skyll på Reinfeldt, det är han som sitter i regeringen", säger en biljettkontuktör när hon försöker stänga dörren om ett fullt korttåg med människor. Hon bokstavligen klämde in passagerare när hon försökte låsa dörren.

Inte fan tror jag att Fredrik bestämde sig för att skicka ett korttåg efter ett inställt tåg. Hatar SJs system så enormt! Det gjorde att vi fick vänta i två timmar på tåget och sedan en timme tills vi kom fram hit.
ÅÅÅÅÅH! Blir så arg när jag tänker på det nu. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0