Frk.

Sov tre timmar inatt och nu mår jag skit. Mår verkligen skitdåligt och det har jag inte råd med. Har setat med plugget i tre timmar non-stop nu så det gick väll jämnt ut med sovtiden(?).

Jag kom hem sent igår (men det var inte därför som jag sov så lite) efter en myskväll hos Isa med Haddis, mycket snack, planering kring Streetstar 2011 och ett sent julklappsbyte. Det var så sköönt och bara få umgås lite med människor och slippa tonvis med böcker och anteckningar framför mitt ansikte.

Det var nästan så att jag glömde bort tentan, jag pluggade verkligen heeela dagen igår men så fort jag klev jag utanför dörren kände jag mig fri. Jag får tacka energidryckerna för det duktiga samarbetet.

Min tid är ute för nu och jag måste dra mig tillbaka. Idag känner jag verkligen hur mycker jag saknar mina bästa vänner, önskar att det var här hos mig nu Shillan, Sandra och Mahabad ♥


                                                  Tack Isa för julklappen! Love it. 
                 


Kommentarer
M

Jag saknar dig också min älsking! <3

Längtar tills du kommer och hälsar på mig igen. Jag älskar dig!

2011-01-15 @ 18:59:50
A

Och jag älskar dig sötnos.

2011-01-15 @ 22:18:00
URL: http://aminataamie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0