#&

Det gick inget vidare igår när jag satte mig framför skolböckerna, inspirationen till att vilja bli klar fanns inte där och jag fick knappt något gjort.
Idag kände jag att, nu är det första veckan på det nya året, första måndagen på året och ett perfekt tillfälle för en bra rivstart på min pluggvecka.

Hittills har jag fått en del gjort men det är ingenting mot vad jag har kvar att göra. Igår natt började jag med ett inlägg om en sammanfattining av mitt 2010 men det tog alldeles för lång tid med bilder och text att jag sedan struntade i det..
Ni får gärna (själva) titta tillbaka på vad jag har haft för mig under året. Australien-resan hamnar högst upp på listan över saker jag kommer minnas och ta med mig från 2010.


Nu ska jag se en film som ingår i hemtentan (Kocken, tjuven, hans fru och hennes älskare) för att hitta svar till frågorna.
 
                               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0