En välförtjänt paus.

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!

Nu har jag suttit och skrivit i flera timmar på hemtentan och lyckats komma någon vart. Jag måste erkänna att det började tufft imorse, jag sätter sån stor press på själv när det kommer till saker jag måste prioritera bra på. Jag får panik när det inte går som det ska eller när det inte blir som jag vill och blev jätteledsen och frustrerad tidigare..

Nu, i efterhand, när jag lyckades ta mig igenom nästan halva tentan kändes det bra att få ut allting. Det är tur att jag har fantasktiska människor runt omkring mig som kan stötta mig vid sådana situationer ♥

Jag ska ner och inhandla mat nu och ta min första matpaus från tentan men ikväll kl. 20:00 tar jag min stora paus framför tv:n och Victoria Secret Show!

Det kan inte bli en bättre paus/anledning att sträcka på sig än till just det programmet. Oooh, längtar tills jag en dag får bära ett underklädesset från det märket.
En dag, då ni :) 

                
                
               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0