Vapiano.

Hej!

Jag kom hem för ett tag sedan från världens oturdag. Jag åkte till skolan tidigt imorse för att lämna in mitt arbete, tåget var försenat med 30 minuter, mitt arbete gick inte att öppna i skolan (och fick därför åka hem och fixa det), jag fick skoskav av ett par gamla skor jag inte använt på länge, mitt SJ-kort funkade inte imorse heller..
Listan kan göras längre men jag orkar inte dra upp allt dåligt med dagen utan istället tacka min man för de fina blommorna och middagen. Du är bäst

Imorgon åker jag tillbaka till skolan igen, faktum är att vi har föreläsningar varje dag denna vecka förutom på fredag. Hoppas, hoppas, hoppas att inte tågen krånglar då på grund av det kalla vädret. Om jag känner SJ rätt, är sannolikheten stor för det. 

Jag invigde mina marinblåa byxor från Zara i Italien med en ljusare blus till från
                    Gina Tricot och silver/blåa smycken från Glitter & Gina Tricot. 
                  
                  
                  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0