Cuatro.

Hejsan!

Inatt sov jag inte alls bra, somnade sent inpå småtimmarna och vaknar vid 11 och är supertrött (sitter och tokgäspar här). Igår umgicks jag med Shillan och kära Haba som är hemma över helgen. Som alltid känns det som att hon aldrig flyttade från stan utan relationen mellan oss är fortfarande lika tajt som när vi gick i samma klass.

Jag har lite ångest över att jag inte har börjat småpluggat än inför tentan för jag vet hur jag kommer må när det bara är en vecka kvar! Därmed straffar jag mig själv nu och sätter igång och skumläser/antecknar efter frukosten. Ibland måste man vara hård mot sig själv för att lyckas!

Längtar tills ett datum är inbokat för när jag, Shillan, Sandra och Mahabad ska spendera några dagar med varandra, can't wait! ♥

                                                                        Karlstad, 09
                
                                                                      Karlstad, 09
               
                                                                    Jönköping, 08
               
                                                                     Eskilstuna, 08
                         



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0