Helvete.

Godkväll!

Vilken jävla dag det har varit, otursdag numero dos. Imorse när jag och Antonella skulle ta 10:14 -tåget var det försenat och vi fick vänta en timme på stationen innan ett tåg kom och kunde ta oss till Stockholm. Likadant var det på hemvägen, tåget vi hade tänkt ta var försenat och vi kom inte hem den tid vi hade planerat.

Båda gångerna hade tåget innan vårat skjutits fram tills den närmade vår avgångstid så att det var dubbelt så mycket folk på tågen sen. Jag har sagt det förut men JAG HATAR VERKLIGEN SJ OCH ALLT SOM HAR MED SJ ATT GÖRA!

Det var nästan onödigt för oss att gå till skolan eftersom vi kom en halvtimme försent och fick sluta en halvtimme tidigare.. Kul.
På föreläsningen idag hade vi storgruppsseminarium med hela klassen och svarade på frågor om Baudelaires tre texter från "Det moderna livets målare".

Efter skolan gick vi och käkade och åt efterrätt så att våra magar höll på att spricka när vi gick därifrån. Jag har hittat stället där de säljer världens godaste morotskaka - på Universitetet = i min skola!
OH.. MY.. GOD! Det var gudomligt god och om ni befinner er/är student på skolan måste ni testa den.

               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0