Style by me.

Häromdagen gick jag och införskaffade mig lite nitar (såna som syns på bild nedan) att styla om gamla tråkiga baskläder med men jag har inte kommit på vilket plagg som ska få bli smyckad.
 
                                    Kanske kan dessa inspirationsbilder hjälpa mig?
                  
                  
                             
                    Bilderna är från Hayky


Detta är ett hett tips till er klädgalna därute, smycka om era kläder (klipp sönder, sätt på detaljer, färga om de) för att göra de mer personliga och framför allt - för att du ska få ha ett eget plagg för dig själv :)

Jag kommer självklart visa mitt resultat för er när det är färdigt. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0