Paket.

Hejsan!

Hur har alla sovit? Jag vaknade för några timmar sedan, utvilad och pigg och började genast städa här hemma. Det ringde på dörren alldeles nyss och det var brevbäraren som ville lämna lite paket till mig. Jag har fått hem lite modeböcker från bokrean som jag velat ha. 

Åh, det ska bli skönt och få bläddra i andra böcker än de som ingår i skolans kurslitteratur, ska genast sätta mig ned tillsammans med en god frukost innan jag ska iväg på lite ärenden.
Imorgon åker jag tillbaka till skolan igen för ännu en föreläsning om konsten i Paris. Vi hörs lite senare ♥ 

P.s Jag tipsar er bokälskare och studenter att verkligen nappa på bokrean, det finns tonvis med billiga böcker!


                                   Fick även hem Monkis senaste tidning. Looove it!
                  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0