Över min döda kropp

Över min döda kropp. Cheap Mondays underrubrik på kläderna och det är väll även så de vill att man ska känna: Till och med över min döda kropp, vill jag bära de.

Jag minns mina första blåa stuprörsjeans som jag köpte därifrån, de satt sådär perfekt som man alltid är ute efter och kom också att bli mina favoritjeans. Jag var 15 år då och de sitter fortfarande lika perfekt på mig, älskar't!
Cheap Monday säljer mest baskläder med en liten twist över och priserna ligger på en nivå så att alla ska kunna ha råd med de.

Jag kommer alltid vara en trogen kund mot Cheap Monday just för att bekvämligheten och hållbarheten är i toppklass. Alla kläder jag har från märket har hållit i flera år utan att ha blivit för liten/stor.
Ni som gått och funderat på om Cheap Monday (egentligen borde alla veta om märket vid laget, det har funnits på marknaden väldigt länge) är något för er, ber jag er att ta mina ord seriöst: Det är värt priset och ni kommer inte att ångra er!

Här är mina favoriter:
                 
                  
                    1. Racer tank fog blue 2. Whitney shirt dress bunny pink.
                    3. Rhoda denim dress very lite blue. 4. Moesha jacket black.
                    5. Shamika printed tank plumbago blu tac. 6. Rashida skirt black.
                    7. Aisha jumpsuit black. 8. Xenia dress big bleach mustard.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0