New Monday, new week.

Hej!

Jag är hemkommen från skolan, Marco höll i "Italienska modevaruhus"-föreläsningen idag, kanske för att han själv är intresserad av det men mycket för att han är italienare. Det sägs att det är anledningen till det.

Eftersom jag inte hade några kursböcker som höll mig upptagen i helgen har jag verkligen utnyttjat förmiddagarna till att sova ut och verkligen vila upp mig inför den kommande tentaplugget som startar om några dagar!

Imorgon är jag ledig från skolan igen och planerar att börja smycka mina tights med nitar, som jag tipsade er om sist. Jag har smidit planer med Antonella om hur de ska se ut, resultatet får ni se om några dagar/veckor.
Jag börjar med de på en gång, vi hörs lite senare med ett accessoar-kollage.. ♥

                                                  Gemma Ward for Vouge Italia
                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0