Never overlook me!

Jag skulle kunna skriva en uppsats om händelsen från i söndags för er men det tänker jag inte göra. De som inte är inblandade behöver inte veta något, det är egentligen inte världens sak bara något omoget och onödigt som någon verkar tycka är kul. 

Tycker verkligen synd om dig/er som tydligen verkar vara avundsjuk på mig och mitt liv. Det är så patetiskt att sitta och slösa tid på andras liv när du kan leva ditt eget (genom att härma andra som ni verkar vilja eller så som du själv vill ha det)

Allt jag har att säga är att hämnden är ljuv, ni lyckades inte med ert tidsfördriv och kommer får ångra det. :)



Kommentarer
M

You go girl! :)

2011-02-24 @ 00:00:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0