Några timmar kvar nu..

Hej!
Vi kom hem för en halvtimme sedan, min man håller på och packar och jag assisterar stylist :) Vi har en lång resa framför oss som jag gärna delar med mig utav.
Vid 03:50 kommer taxin och hämtar oss, kl. 04:12 tar en buss oss till Skavsta och sedan ska vi vänta in vårat flyg som lyfter 07.10 - med andra ord så blir det en sömnlös natt.
Jag ska försöka lägga mig snart men som det ser ut nu (i denna snigelfart packningen sker under) lär det inte bli så.
Egentligen borde jag inte klaga, jag har sett fram emot detta jättelänge nu och det värt en sömnlös natt för Italien i några dagar.
Nu måste jag tillbaka till stylingen, jag säger godnatt till er nu och önskar er en fortsatt trevlig natt. Vi hörs snart igen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0