My heart is refusing me.

Hej allihoppa!

Jag har setat med skolböckerna i sisådär halva dagen och nästan blivit klar med min uppgift. Jag gav upp för ikväll när Melodifestivalen började. Visste inte att det hade börjat gå för i år igen, känns verkligen som det var nyss som jag blev kär i Salem Al Fakirs bidrag med Keep on walking som han även vann sin deltävling med.

Wooow, säger jag bara till flera utav artisterna som var med ikväll. Christian Wallz, The Kroniker men framför allt - Loreen! Hennes låt var riktigt bra och så har hon gått och blivit riktigt het sedan Idol 2004 -tiden.

Jag hoppas på att hon vinner hela skiten!
Nu måste jag iväg, ut och träffa en vän. Ha det så trevligt ikväll, puss!
                
                            Klicka här för att se Loreens bidrag i Göteborg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0