Mavala vs Depend?

Nylackad och klar inför helgens utlandsresa.
Nagellacksmärkena Mavala och Depend är två bra märken som är bra att köpa ifrån om du bara ska ha någon vanlig basfärg att lacka på med eftersom de är superbilliga.
Jag märker ingen större skillnad på märkena i sig, använder båda ganska mycket men enligt en bekant till mig som jobbar på Kicks är Mavala snäppet bättre.


Nu köpte jag en utav varje för se själv avvgöra om det är sant eller inte men det är svårt att tycka att genomskinligt nagellack ska vara dåligt, det syns ju knappt.
Ett tips till er som jag, själv, oftast använder mig utav är att köra två lager med färg och ett sista lager genomskinligt för att få fram glansen på naglarna - skitsnyggt!

Så iväg  nu och börja lacka! ♥

             
             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0