The coldest winter!

Igår kväll vid 23:15 när jag gick ut visade termometern -11 grader! Seriöst, jag orkar inte bära tonvis med kläder, halsdukar och jackor längre för att kunna vistas ute. Det var kul och mysigt med snö under December när snön ska vara här men nu (och då är jag säker på att jag talar för hela Sverige) är det bara jobbigt.

Här kommer lite tips på snygga koftor/tröjor som värmer: 

                                                   Fleece hoody cardigan / 529 SEK
               
                                                        Knit hole sweat / 699 SEK
                
                                                Boxy hooded cardigan / 599 SEK
                
                                                           Sher lace top / 539 SEK
                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0