I'm proud!

Hallå där!

Jag har varit igång i princip hela dagen och det är inte konstigt att så fort min kropp hamnade i sängen under det varma täcket, som jag slocknade i en kvart. Kvarten kändes som flera timmar för nu är jag igång igen.

Imorse åkte jag till skolan för att ha föreläsning om "Moderevolution: Poiret, Chanel, Dior" och efteråt fick jag reda på att jag har klarat ännu en analysuppsats om filmkostymer i tre olika filmer. I'm proud of myself!
Idag lämnade vi in en ny uppfit och jag håller tummarna att denna går lika bra. Imorgon är jag ledig från skolan och har planerat att sova ut massor, åååh vad jag längtar!

Hörs vi inte lite senare, skriver jag imorgon efter min skönhetssömn.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0