I MADE IT!

Hej!

Jag har varit igång hela dagen och inte förrän nu sätter jag mig vid datorn, vid bloggen för första gången. Imorse åkte jag och Antonella till skolan för att ha ännu ett seminarium om "Damernas Paradis"-boken.

Boken var bra men väääldigt tung att läsa, dock rekommenderar jag den till er modeintresserade som vill läsa om hur Paris största varuhus växte fram.

Efter seminariet gick jag och hämtade ut resultaten för den första saltentan och hemtentan jag har skrivit på Högskolan. Jag klarade båda och jag är så lycklig!

Om ni bara visste hur mycket arbete jag har lagt ned på de, närmare bestämt två veckors slit med böcker, bilder, anteckningar och ritningar.
Nu kan jag lägga de åt sidan och fokusera mig på resterade uppgifter som håller mig upptagen fram till den 17/2.
OOOOOOH, JAAAAAG ÄR SÅ GLAD!!

Detta kan se en aning nördigt ut men en minde-map hjälper mig så mycket inför tentor! 
               Och det visade sig ge bra resultat. Nu ska detta rivas ner med glädje.
             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0