Fotbollsfru?

                 
                 
Så här såg jag ut igår kväll när A kom hit och hade bokat bord åt oss nere på stan för att se fotbollsmatchen mellan Milan - Tottenham.
Jag är inte den fotbollsgalne i vårat förhållande, ni förstår nog att det är min man som står för det, dock tycker jag fotboll kan vara kul och titta på ibland, när det är bra spelare/lag som kör.

Sist jag tittade på en hel match var nog nere i Australien förra året under VM men igår kväll upplevde jag det igen. Matchen slutade 0-1 och det var ett sjukt spel mellan lagen. De var inte mycket till fotboll, bara massor med passningar och mot slutet började det likna mer UFC än fotboll, haha.

A lämnade mig precis ensam här hemma men det gör inte så mycket, har en uppgift att skriva/lämna in tills imorgon om ett valfritt ämne som jag ska analysera.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva om men det lutar åt Macaronis eller Dandyismen.

Nu ska jag se ett program och inhandla lite onyttigt innan jag sätter igång. Vi hörs lite senare. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0